اپل می‌خواهد تولید آیفون ۱۳ را به طور چشمگیری افزایش دهد

تقریبا دو ماه دیگر گوشی‌های سری آیفون ۱۳ معرفی خواهند شد و حالا اپل از تامین‌کنندگان خود خواسته که تولید این گوشی‌ها را با طور قابل توجهی افزایش دهند. طبق گزارش بلومبرگ، اپل انتظار دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ حدود ۹۰ میلیون واحد آیفون ۱۳ تولید شود. این در حالی است که اپل معمولا برای این محدوده‌ی زمانی حدود ۷۵ میلیون واحد آیفون سفارش می‌دهد ولی امسال قصد دارد تولید این گوشی‌ها را حدود ۲۰ درصد بیشتر کند.

به گفته‌ی منابع آگاه، ظاهرا اپل بر این باور است که با پیشرفت واکسیناسیون کووید ۱۹ در سرتاسر جهان، فروش نسل جدید آیفون بیشتر از گذشته خواهد بود. همچنین این گوشی‌ها دومین نسل آیفون هستند که از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کنند که همین موضوع ممکن است افراد بیشتری را به سمت ارتقای آیفون‌های خود سوق دهد.

خبرگزاری بلومبرگ طی ماه‌های گذشته ویژگی‌های مختلفی از این گوشی‌ها را فاش کرده و حالا در این گزارش بار دیگر این مشخصه‌ها را تایید کرده است. به عنوان سری آیفون ۱۳ مانند نسل قبلی از ۴ مدل تشکیل شده و مانند آن‌ها بار دیگر با نمایشگرهای بین ۵٫۴ تا ۶٫۷ اینچ سروکار خواهیم داشت. همچنین در بین این گوشی‌ها ۲ مدل ارزان‌تر و دو مدل گران‌تر با پسوند پرو قرار دارد.

آیفون 13

در این گزارش بهره‌گیری حداقل یکی از مدل‌ها از نمایشگر LTPO دوباره تایید شده که برای یادآوری باید بگوییم که چنین نمایشگرهایی قادر به ارائه‌ی رفرش ریت متغیر هستند. همچنین گفته می‌شود مدل‌های پرو آیفون ۱۳ برای اولین بار در بین این گوشی‌ها، همراه با نمایشگر ۱۲۰ هرتز راهی بازار خواهند شد. در ضمن اپل با کوچک‌تر کردن دوربین TrueDepth قصد دارد اندازه‌ی بریدگی نمایشگر این گوشی‌ها را کاهش دهد.

سری آیفون ۱۳ از دوربین زوم بهتر و امکانات بیشتر برای فیلمبرداری بهره می‌برند. بلومبرگ مدعی شده که اپل در حال آزمایش آیفون‌های فاقد بریدگی نمایشگر و مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که البته این مشخصه‌ها در سال ۲۰۲۱ راهی آیفون‌ها نخواهند شد.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

ایمان کرامتی

16 مطلب منتشر شده

ایمان کرامتی سلام خدمت شما، ایمان هستم مدیر و موسس آیکاوب، بیش از 6 سال تو حوزه وب هستم و در کنار وبلاگ نویسی و طراحی سایت و همچنین برنامه نویسی اندروید در زمینه شبکه و دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارم. خوشحال میشم اگه سوالی داشته باشید با بنده مطرح کنید.

درباره این مطلب نظر دهید !

محصولات پرفروش