سایت در حال بارگذاری است ...
0211234567890 info@example.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران ، ولیعصر
  • 5

حل مشکل پخش شدن فیلم و فایل صوتی به جای دانلود فایل

راه‌کار غیر حرفه‌ای برای حل این مشکل

یک راه نه چندان کاربردی برای حل مشکل پخش شدن فیلم و فایل صوتی به جای دانلود شدن آن، این هست که کنار دکمه دانلود بنویسید: برای دانلود فایل راست کلیک کرده و گزینه Save as را کلیک کنید. اما این راه‌کار اصلا حرفه‌ای نیست و صد البته بسیاری از سایت‌های معتبر ایرانی هنوز از این روش قدیمی استفاده می‌کنند. بسیاری از کاربران مبتدی اصلا نمی‌دانند save as چیست و نمی‌توانند فایل را دانلود کنند.

طبق اصول UX یا تجربه کاربری، ما باید تا جای ممکن کاربر را راحت‌تر به هدف مورد نظرش برسانیم. اینجا هدف کاربر دانلود کردن یک فایل بسیار ساده mp3 یا mp4 هست. پس باید مشکل سایت‌مان را حل کنیم!

حل مشکل پخش شدن فیلم و فایل صوتی به جای دانلود فایل

برای حل این مشکل کافیست کدهای HTML مربوط به دکمه دانلود فایل را پیدا کنید.

اگر از ویرایشگر وردپرس برای دکمه دانلود استفاده می‌کنید

اگر از ویرایشگر وردپرس استفاده می‌کنید کافیست ویرایشگر را به حالت کد تغییر دهید تا کدهای HTML را مشاهده کنید.

برای این‌کار کافیست از منوی سمت چپ ویرایشگر گوتنبرگ، روی سه نقطه کلیک کنید. سپس روی گزینه ویرایشگر کد کلیک کنید.

با کلیک روی این گزینه می‌توانید فایل single.php را پیدا کرده و به کدهای HTML بخش دانلود فایل دسترسی داشته باشید. فرض کنیم چنین کدی را در فایل single.php پیدا کردید:

<a href="link">دانلود فایل</a>

کافیست یک صفت یا attribute جدید به این کد اضافه کنید. به این شکل:

<a download href="link">دانلود فایل</a>

صفت download که به المنت a اضافه شد. به مرورگر اعلام می‌کند که در هر صورت شما باید به جای نمایش این فایل، آن را دانلود کنید.

به همین راحتی! مشکل دانلود نشدن فایل در مرورگر حل شد و از این پس به جای پخش کردن فایل صوتی، فایل مورد نظر دانلود خواهد شد.

موفق و پیروز و وردپرسی باشید. ????

می‌گویند: عکس‌ها باید با آدم حرف بزنند…
واقعاً کی اولین بار این جمله رو گفته؟!

الان من اگر یه عکس بگذارم توی پیجم و زیرش هیچی ننویسم، چجوری قراره با مخاطبم ارتباط برقرار کنم؟

نه واقعاً، اینطوری موفق نمیشم. نه تنها باید کپشن بنویسم، بلکه باید اصول کپشن نوشتن را هم یاد بگیرم…

نوشتن کپشن اینستاگرام، آنقدرها هم که همه متخصص‌ها بزرگش کرده‌اند، سخت نیست. ما هم اینجاییم که مثل همیشه، به زبان ساده و با کلی مثال، زیر و بم نوشتن یک کپشن خوب و عالی را به شما یاد بدهیم.

کپشن اینستاگرام چیست؟

به متنی که زیر پست‌های اینستاگرام می‌نویسیم تا توضیحات بیشتری را در مورد آن پست به مخاطب بدهیم، کپشن اینستاگرام می‌گوییم. کپشن اینستاگرام شامل متن، ایموجی، #هشتگ و @منشن است.

خب عکس زیر را نگاه کنید. در اینجا بلاگر ایرانی (صدف بیوتی) را میبینیم که جلوی یک موشک عکس گرفته است. اما در کپشن برای مخاطب‌هایش توضیح می‌دهد که ناسا او را دعوت کرده تا پرتاب موشک را تماشا کند و فیلم لحظه پرتاب موشک را برای مخاطب‌هایش هم به صورت لایو نمایش دهد. صدف در کپشن خود، هم از ایموجی استفاده کرده، هم از هشتگ و منشن.

کپشن اینستاگرام چیست؟

اما یادتان باشد که هرشخص باید بر اساس نوع پیج و مخاطب‌هایش، کپشن بنویسد. در ادامه کاملاً همه چیز را بریتان توضیح می‌دهیم.

آموزش نوشتن کپشن اینستاگرام

خب، خوش آمدید به جذاب‌ترین بخش مقاله، یعنی آموزش کپشن نویسی….لطفاً صدای درام رول را خودتون تو پس زمینه ذهنتون پلی کنید ????

اول از همه باید به شما بگوییم که بالا بردن بازدید پست‌ها و در نتیجه کسب درآمد از اینستاگرام، فقط به کپشن نویسی محدود نمیشود. برای موفقیت در این شبکه اجتماعی باید 360 درجه عمل کنید. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ وجه دوره «کسب درآمد از اینستاگرام» را از دست ندهید.

اما در ادامه قرار است یاد بگیریم که یک کپشن خوب، چطور می‌تواند برای شما لایک، کامنت، فالوئر و ارزش بیشتری را ایجاد کند.

یک قدم برو عقب و مخاطبت را بشناس

از هر متخصصی که بپرسید به شما می‌گوید که در تمام بیزینس‌ها، شناخت مخاطب اولین قدم است. یعنی شما بدون این که شناخت درستی از مخاطبتان داشته باشید، نباید قدم از قدم بردارید.

این کار زمان‌بر بوده و لازم است قبل از آن، کمی با فالوئرهایتان گفتگو کنید. برای مثال، ما میدانیم که مخاطب‌هایی که نوین را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، یک سری ویژگی مشخص دارند:

  • می‌خواهند بیزینس خود را شروع کنند.
  • زیاد دنبال کار کارمندی نیستند.
  • می‌خواهند کسب‌وکار آنلاین خود را راه‌اندازی کنند.
  • به دنبال یادگیری روش‌های تبلیغ آنلاین هستند.
  • به کار تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی علاقه دارند.

به همین دلایل، کپشن‌هایی که در اینستاگرام می‌نویسیم، فقط و فقط برای آنهاست، نه شخص دیگر!

خب شخصی که هنوز مخاطب‌هایش را به خوبی نمی‌شناسد باید چکار کند؟
تحقیق، تحقیق و تحقیق!
در ساده‌ترین حالت ممکن می‌توانید چند وقت یکبار در یک استوری، از مخاطب‌های خود بپرسید که به چه محتوایی علاقه دارند.

شناخت مخاطب برای نوشتن کپشن اینستاگرام

باید بفهمید که هدف مخاطب‌ از فالو کردن شما چیست؟ چه چالش‌هایی دارد؟ نقاط ضعفش کجاست؟ جواب دادن به این سوالات هم در تولید محتوای اینستاگرام به شما کمک می‌کند و هم در کپشن نویسی.

پیشنهاد می‌کنیم که یک فایل وُرد باز کنید و تمام ویژگی‌های شخصیتی فالوئرهایتان را در آن بنویسید. این کار به شما کمک می‌کند که هروقت احتیاج داشتید و حس کردید که دارید از مسیر اصلی خارج می‌شوید، به آن فایل برگردید و دوباره بررسی‌اش کنید.

مواردی که باید در این فایل بنویسید شامل این موضوعات است:

دانلود باکس

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10 – 64bit
Processor: Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: Resolution 1280 x 720

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon R9 270X
Storage: 11 GB available space
Additional Notes: Resolution 1280 x 720

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.tarlanweb.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

ایمان کرامتی

12 مطلب منتشر شده

ایمان کرامتی سلام خدمت شما، ایمان هستم مدیر و موسس آیکاوب، بیش از 6 سال تو حوزه وب هستم و در کنار وبلاگ نویسی و طراحی سایت و همچنین برنامه نویسی اندروید در زمینه شبکه و دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارم. خوشحال میشم اگه سوالی داشته باشید با بنده مطرح کنید.

درباره این مطلب نظر دهید !