سایت در حال بارگذاری است ...
0211234567890 info@example.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران ، ولیعصر

۴۰ ایده پولساز برای کسب درآمد اینترنتی

«کار کجا بود دلت خوشه‌ها‌!» احتمالاً شما هم مثل من چند بار این جمله را گفته‌اید یا وقتی دنبال کار بودید کسی این حرف را به شما زده است.

بله ما هم می‌دانیم که متاسفانه اوضاع اقتصادی کشورمان رو به راه نیست اما قرار نیست این مشکلات را بهانه‌ای کنیم برای تلاش نکردن. به قول سعدی:

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل      و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

خب حتماً الان شما هم مثل هزاران نفر دیگر دنبال راهی برای کسب درآمد هستید. اما چه ایده، شغل یا کسب‌وکاری پولساز است؟ جواب این سوال خیلی مهم است چون قرار است تمام وقت و سرمایه خودمان را برای ایده‌ای بگذاریم تا به سود خوبی برسیم.

این که کدام ایده پولساز برای شما مناسب است یا درآمد بیشتری برای شما خواهد داشت بستگی به خودتان و ده‌ها فاکتور دیگر دارد. ما نمی‌توانیم بگوییم کدام ایده یا شغل برای شما بهتر است یا تضمین دهیم که حتماً موفق خواهید شد. ما در این فهرست صرفاً ایده‌ها و فرصت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم تا خودتان با توجه به شرایطی که دارید انتخاب کنید.

امیدواریم این ایده‌ها برای شما مفید باشد. اگر شما هم ایده‌ای دارید حتماً در قسمت نظرات برای ما بنویسید.

۱. معلم خصوصی آنلاین

غیر حضوری شدن مدارس در دوران شیوع کرونا به همه ثابت کرد که بدون کلاس و نیمکت و تخته‌ سیاه هم می‌شود آموزش داد و کلی چیزهای جدید یاد گرفت.

در دنیایی که داشتن یک موبایل برای شرکت در کلاس کافی است، پس هرکسی می‌تواند یک معلم خصوصی شود. هرکسی که مهارت یا تخصصی داشته باشد می‌تواند هرچیزی که بلد هست را آموزش دهد. کمی هم مهارت آموزش را یاد بگیرید و یاد بگیرید چطور دانسته‌های خودتان را به زبان ساده بیان کنید.

اگر زبان انگلیسی یا هر زبان پرطرفدار دیگری بلد هستید یا درس‌های مدرسه و دانشگاه مثل ریاضی بلد هستید به راحتی می‌توانید از آموزش دادن همین مهارت‌ها پول دربیاورید.

می‌توانید از پلتفرم‌های آموزشی مثل اُتیچر استفاده کنید یا خودتان با نرم‌افزارهایی مثل اسکایپ، زوم و … کلاس آنلاین خودتان را راه‌اندازی کنید.

۲. فروش دوره‌های آموزشی

اگر هم حال و حوصله کلاس‌های آنلاین را ندارید و نمی‌خواهید هر روز چند ساعت با دانشجویان سر و کله بزنید، می‌توانید دوره‌های آموزشی خودتان را به صورت ویدیو درست کنید و آنها را برای فروش بگذارید.

نگران کپی شدن ویدیوها هم نباشید چون با نرم‌افزارهایی مثل اسپات‌پلیر می‌توانید برای هر مشتری یک لایسنس اختصاص دهید.

کافی است یک سایت راه‌اندازی کنید، در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید و دوره‌های خودتان را تبلیغ کنید. دوره‌های آموزشی می‌تواند درباره هرچیزی و هر موضوعی باشد.

دانلود باکس

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.tarlanweb.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

آموزش نصب نسخه CPY (کرک آفلاین)

– فایل با فرمت ISO را توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.
– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.
– محتوای فولدر کرک (CPY) را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.
– فایل PES2021.exe را اجرا کنید.

ایمان کرامتی

12 مطلب منتشر شده

ایمان کرامتی سلام خدمت شما، ایمان هستم مدیر و موسس آیکاوب، بیش از 6 سال تو حوزه وب هستم و در کنار وبلاگ نویسی و طراحی سایت و همچنین برنامه نویسی اندروید در زمینه شبکه و دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارم. خوشحال میشم اگه سوالی داشته باشید با بنده مطرح کنید.

درباره این مطلب نظر دهید !