هدیه ویژه 50,000 تومانی آیکاوب به مناسبت سال نو میلادی برای همه کاربران مشاهده جشنواره

0211234567890 info@example.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه تهران ، ولیعصر

5

انتشار نسخه سوم قالب آتایار

ولاد و نیکیتا دو برادر 7 و 5 ساله هستند که سالیانه تا حدود 37میلیون‌دلار از یوتیوب به جیب می‌زنند! (معادلش به ریال رو خودتون بی‌زحمت حساب کنید چون متاسفانه ماشین حساب من سوخت.)

بله! همانطور که ملاحظه می‌کنید، آقایان ولاد و نیکیتا:

کسب درآمد از یوتیوب

اگر در حین خواندن جملات بالا چندبار آه کشیدید یا به عبارت دیگر درآمد سالیانه‌تان مثل بنده حتی به چندکیلومتری این رقم هم نمی‌رسد … اگر در این لحظه برایتان سوال پیش آمده که «مگه من چیم ازین دوتا الف‌بچه کمتره؟»، ادامۀ مطلب را بخوانید تا متوجه شوید.

یوتیوب چیست؟ + هر چیزی که باید بدانید!

قبل از اینکه با بی‌حوصلگی اسکرول کنید، همین اول به شما بگویم که برای کسب درآمد دلاری لازم است بدانیم که یوتیوب اساساً چیست.

احتمالاً به نظرتان مسخره‌ می‌رسد و حتی زیر لب زمزمه می‌کنید: «آخه کسی هم هست ندونه یوتیوب چیه؟»

باید خدمتتان عرض کنم که در این لحظه اصلاً بحث آگاهی و شناخت سطحی مطرح نیست! اجازه بدهید یکی از خاطرات دبیرستانم را برایتان تعریف کنم تا موضوع شفاف‌‌تر شود.

کلاس اول دبیرستان که بودم، جلسه اول فیزیک، معلم‌مان یک برداری را پای تخته کشید و از ما خواست تا بگوییم که فشفشه پرتاب شده با توجه به اطلاعاتی که روی تخته بود، تا کجا بالا می‌رود. هرکسی یک‌چیزی گفت تا در آخر معلم‌مان برای جواب‌دادن به این سوال، سوال دیگری را پای تخته نوشت: فیزیک چیست؟

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

ایمان کرامتی

ایمان کرامتی سلام خدمت شما، ایمان هستم مدیر و موسس آیکاوب، بیش از 6 سال تو حوزه وب هستم و در کنار وبلاگ نویسی و طراحی سایت و همچنین برنامه نویسی اندروید در زمینه شبکه و دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارم. خوشحال میشم اگه سوالی داشته باشید با بنده مطرح کنید.

درباره این مطلب نظر دهید !
قالب فروش فایل

مطالب زیرا حتما بخوانید ...

قالب فروش فایل

محصولات زیرا حتما ببینید ...